söndag 14 september 2008

Vilken start på morgonen jag fick en utmärkelse idag :-) mer om den kommer jag skriva om ikväll och då ska jag ha bestämt vilka som jag skickar vidare till :-)


Det var riktigt hektiskt igår... Vi åkte ner till Gammelgården på en så kallad familjedag, de bjöd på korv o våfflor mmm stannade bara ett litet tag sen var det hem och fixa inför kvällen. Tre av oss grannar, vi med barn :-) hade ett litet knytkalas med massor av god mat och busiga barn det var super trevligt!!!


Idag ska vi hem till ett par kompisar som precis har flyttat och det ska bli spännande o se hur de har det.


Sen är det ham till farmor som gäller för hon fyller år idag...


Här är ett par av hennes paket...

















Nej nu måste jag fixa till mig lite sen ska jag kika in på era bloggar och uppdatera mig :-)

13 kommentarer:

Ann-Charlotte sa...

hmmm vem kan det vara thihihihi ;0)
Kramisar
Ann-Charlotte

Ann-Charlotte sa...

jätte fint paket!!!!!!!!
Jag vill också ha ett sånt fint inslaget paket ;0)
Kramisar
Ann-Charlotte

Ann-Charlotte sa...

han tyckte det va en super bra idé...hihi
Kramisar
Ann-Charlotte

Hanna i Det stora grå huset sa...

Men Linda!
Jag skrev ju att jag inte skulle på auktion idag, tror du att jag kanske gått dit ändå? Hihi, ja du...jag har ju lite dålig karaktär. ;)

Tänk om man fick sådana paket när man fyllde... Vilken dröm. Jag tror mig ju veta vad som fanns där i!

Ha en fin kväll!
Kramis!

Hanna & Hugo sa...

Vilka fina paket:)
Tycker att det är himla kul när man lägger ner lite på själva inslagningen.
Eller hur:)

Mamma Linda sa...

Ja, det är ett kämpande ;-) Hoppas farmor uppskattade presenterna. Hade hon fått sina aningar när ni var in på Lavendel?
Här har jag "tvättat" för fullt...tihi. Skulle hon ta hem mer ljus?
Ses snart, utan "trevliga" familjedagar. Fyy, säger jag bara. Min mamma tog semester för att kunna följa med på det spektaklet.
Kram på er.

Vardagens guldkorn sa...

Vad vackert du slagit in! Visst är det roligt att ge bort vackra paket, det visar lite extra omsorg tycker jag.
Linda

Ullis/Leva på landet sa...

Så fina paket du gjort. Låter som om du haft fullt upp idag.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

me and alice sa...

Jisses vad ni har hunnit med mycket den här helgen!!!
Förstår att hon blev glad som fick så fina paket!!! Skulle gärna få precis samma saker!!! *fniss*
Får nog köpa den själv! Precis som du gjorde...hi,hi...
Tack för titten hos er!!! Tycker ni bor så himla mysigt!!!
kramis Susanne

johanna sa...

Vilka fina paket!! Låter som ni har haft en rolig helg
kraaaam

Stämningsfullt sa...

Fullspäckad dag! Vad roligt :)
Så vackert paket!
ha en bra dag.
kram!

Nicole sa...

Det var då många festligheter det! Vilka fina paket du gjort!
Ang. trägolv: vi har oljat trägolv och det fungerar bra. Man kan ju luta av dem före om man vill. Finns ju också olja med färg. Ett rum försökte vi såpskura, men det lyckades aldrig...Kanske vi var för lata!!

me and alice sa...

Tack för dina gulliga kommentarer!!
Kram Susanne