onsdag 17 september 2008

Ingen bra dag

I dag är en sån där dag då jag bara vantrivs med det mest... Egen tid = obefintlig när jag försöker sortera tankarna som far i huvudet kan jag liksom inte riktigt samla allt utan det far omkring som ett oväder.
Idag när jag tittade på Idol idag och såg Petri en gamla bekant från sthlm´s tiden kom en massa underbara minnen upp och jag inser hur mkt jag saknar mina vänner... Lika så när jag såg Katja då tänkte jag på Chaplinstiden och alla goa stamgäster som hängde där...
Jag började googla några av mina gamla vänner och insåg att det finns säkert en otroligt massa saker som jag har missat som jag inte vill ha missat.
Jag har hamnat där jag sa att jag aldrig skulle hamna...
Visst älskar jag min familj över allt men jag har tappat bort mig själv någonstans och det gör mig faktiskt mest av allt så otroligt ledsen...
Nej idag är ingen bra dag så jag tror jag kryper till sängs och hoppas jag ser ljusare på saker o ting i morgon

5 kommentarer:

Färjtorp sa...

Hej! Hoppas att det blir en trevligare dag IDAG =) inte roligt med såna där tråk-dagar...

Ha det gott
Kram Johanna

Stämningsfullt sa...

Hej!
Hmmm det där lät ju inte så bra :( Hoppas att det känns mycket bättre idag!
Din gamla kompis var för övrigt en riktig hejare på att sjunga :)
Kram!

Dalatorpet sa...

Hmmm jag får bara felmeddelande att inlägget inte kan sparas när jag försöker göra ett nytt inlägg... ngn annan med samma problem???

Ann-Charlotte sa...

Honey! jag vet precis hur du känner...Ibland så funderar jag på vad jag håller på med och hur i hlvte jag hamnade tillbaka här i Mockfjärd. Men så ringer jag till min väninna Malin o vi babblar om allt mellan himmel o jord plus att vi brukar skvallra/snacka skt lite extra och då känner jag mig genast bättre.
You can call me anytime sweet heart ;0)
Du vet ju att jag är en expertbabblare hehe.
Kramisar!
Ann-Charlotte

Anonym sa...

Tittut tjejen :-)