måndag 15 september 2008

Tack för alla fina kommentarer om presenterna det gjorde mig verkligen varm och stolt :-)
Den här knoppbrädan var en annan present som farmor fick... den är 2,13 lång kommer bli
mäktig i entrén
















Här är vårt nystartade projekt...

















Jag har dåligt med inspiration och känner att allt är lite meningslöst... jag har inget kvar att kunna fixa med... köket ska byggas om så där vill jag inte ordna ngt nu


Vardagsrummet ska bli kök så det är inte heller ngn mening


Våra rum uppe kommer att flyttas så de är inte heller ngn mening...


Nej jag har inget utrymme kvar som kommer att vara det som det är idag... känns liksom deppigt att stå o stampa o vänta.


Så jag ska hitta mig ngt annat att göra när jag väntar... funderar på att lära mig brodera
Har ni nga förslag??

13 kommentarer:

Annie - Annalunda sa...

Vilken härlig känsla och vilka möjligheter du har! Ja brodera är faktiskt jätteroligt... lite beroendeframkallande bara...sticka? Läsa vackra böcker...om rosor kanske?? Sy... bara vara??? :)
Vilken härlig knoppbräda!!! Gossen helsöt!!!

Stor kram och tack för hälsning Annie

Ann-Charlotte sa...

vilden härlig hjälp med målningen du har ;0)
Hela huset va fullt möblerat när min svärföräldrar köpte det..och vi hittade lådvis med gamla foton...så kan faktiskt föreställa oss många av historierna som äppelträdet skulle kunna berätta.
Kramisar!
Ann-Charlotte

VI PÅ ÅSEN sa...

Oj...DET kan man kalla knoppbräda;-)

Skatan sa...

Halloj! Välkommen till mig :) Jag har lite för många saker jag vill göra, för lite tid och alldeles för begränsad ork...du är välkommen när du vill ;-)

SOv gott,

Anna

Mjuka sa...

Brodera låter underbart!! Jag funderar på en kurs i kalligrafi, kunde vara kul att texta snyggt
kramar M

Lilla huset på prärien sa...

Jag förstår dig precis. Det är inte roligt att piffa till någonting när det ändå ska rivas eller bytas ut osv. Hoppas att inspirationen snart kommer tillbaka! Vilken häftig knoppbräda där på bilderna!! Super!

Kram Jenny

MiaMaria sa...

Hej!

Så klart du ska brodera i väntan.....

Vilken knoppbräda!!!!

Och vilken bra hjälpreda....

HA´det så gott!
MiaMaria

Ann-Charlotte sa...

Tjenixen! Kika gärna in hos mig och va med i en liten tävling ;0)
Kramisar!
Ann-Charlotte

Mamma Linda sa...

Hej gumman. Har du inget att göra är du välkommen hit att måla. Jag blir aldrig klar med mitt ;-)
Kram på er

Ullis/Leva på landet sa...

Kul att du får lite hjälp med målningen. Det känns ju bortkastat att göra i ordning något som snart ska ändras igen. Yycker ändå att det ser ut som om du har lite att göra, *s*.

Kram Ullis

Lilla Blanka sa...

Hej!

Wow vilken imponerande knoppbräda..helt underbar!

Åh vad go han ser ut lilleman där med penseln i högst hugg :)

kram
Mia

H A N N A S - F O R M sa...

Hej! Du frågade om "ljungskrocket"..Har alltid fått höra att det betyder otur att plocka in ljung....jag har trotsat massor av skrock som att ha nycklar på bordet, gått under stege,tagit av toppen på julgran...så jag är nog inte så skrockfull som jag skrev!

KRAM
Hanna

Härligt det ser ut då ni målar!

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Om man har tålamod att brodera så är det väldigt kul...
Vilken härlig knoppbräda, tror aldrig jag sett en så lång förut...
Kram
Marie