måndag 22 september 2008

Glöm inte bort tävlingen som pågår!! :-)

6 kommentarer:

Ann-Charlotte sa...

Nej den glömmer jag inte...jag har mentalt vunnit redan hehe.
Kramisar
Ann-Charlotte

Hanna i Det stora grå huset sa...

Vet inte om du sett mitt mail, skickade till dalatorpet, har lyckats radera din andra... :/

Hanna

Emmas Vita Hus sa...

Vad kul med ännu en tävling. Har en tävling hos mig med där du kan vinna produkter från Rice till köket.

Det är klart att du får länka till mig, blir jätteglad. Kommer tillbaka!

Kram!

Lilla Blanka sa...

Grattis i efterskott! *kram*

vad fina presenter!

Åh den där JUL-boken måste jag beställa..är säker på att den är alldeles underbar!

Jösses vilken mumisg sallad, vad gott det lät oxå!

Kram
Mia

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hallå där! tack för senast!!!
men du, jag glömde nog mina antikljus i din bil... hade bara med de andra in... Typikt mig! :)

ha en bra kväll!
Kram Hanna

Viola sa...

Hejsan grattis i efterskott, vilka ljuvliga presenter, blir nyfiken hur din man fått tag på franske stemningar, har försökt en lång tid men över allt säger man att den är slut på förlaget, hör av dig snälla om du vet, kram VIOLAN