lördag 20 september 2008

Idag skulle jag på Loppis och inte bara det jag skulle få träffa en bloggvän.
Jag och Ann-Charlotte med bloggen A Note from A.R hade bestämt träff och jag har pratat med henne i telefon tidigare och hon har en röst och en ton som sprudlar av energi och glädje så jag såg verkligen fram emot det här.
Loppisen var si så där för att vara lite ödmjuk :-) men jag hittade ngt som var värt mkt mer... LOTTA :-) vilken tjej... så härlig och äkta. Vi åkte till Bäsna och fikade och vi pratade med lätthet som om vi känt varandra sen länge.
För min del kommer det bli fler tillfällen då vi ses och jag känner på mig att vi kommer ha riktigt kul tillsammans.

Nå när jag tittade runt där på Bäsna så vill man ju som vanligt ha med sig sååå mkt saker men jag fick nöja mig med en härlig murgröna till min fina urna som jag köpte hos Susanne ( Me and Alice) i somras.


















Vi åkte hem till ett par kompisar som har en pojke i nästan samma ålder som Easton och jessus vad de lekte... jag har aldrig sett Easton leka lika bra med ngn annan och han ville inte åka hem... de åkte runt på varsin bobbycar fram och tillbaka och dansade och tjoade... Nu ligger Easton och snarkar och sover djupt behöver jag säga att det gick väldigt lätt att få han att somna idag :-)

4 kommentarer:

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hallå Linda!

Jag kopierade bara bilden, och länkade i texten... vet inte hur man gör för att få en klickbar bild!!! :/

Låter som en härlig dag idag!
A-C verkar ju helgullig tycker jag! Att du är det , det vet jag ju... Vad skoj att träffas i verkligheten.
Anar att loppisen var i närhet till där du köpte murgrönan.
Var det ingen hit tycker du?
Jag fick en kasse med mig hem...

Kram Hanna

Hanna i Det stora grå huset sa...

Nästa helg så jobbar karln... Men visst måste vi boka in något... Absolut! Helgen efter det kanske? Hmmm....
Har du kollat butiken vi skulle till förresten?

Hanna i Det stora grå huset sa...

Vi tar det sen... Inte rätt ställe att avslöja vissa saker! ;)

Nicole sa...

Oj så kul att träffa en bloggkompis. Nog var det bra mycket värdefullare att få en ny vän än att fynda på loppis!
Kul att lillkillen fick trevligt leksällskap också. Nog är det konstigt så bra personkemin går ihop mellan vissa barn, medan andra inte trivs tillsammans alls...
Fin urna...