fredag 19 september 2008

Tävlingsdags!!

Ha ha nu ska jag ha en tävling!!!!

Priset vill jag hålla hemligt för att det ska bli extra kul att få hem paketet i brevlådan :-)

Så vad behöver ni då göra... ja inget avancerat eller annorlunda här :-) skriv en kommentar till detta inlägg och länka gärna till tävlingen på er sida.

Tävlingen pågår tom Onsdag 24/9 och på Torsdag morgon drar jag en lycklig vinnare!!

Kommentera på

Ett tillägg så klart kan även ni som inte har ngn blogg vara med maila mig på: lindawallmark@hotmail.com

Kram

Mrs W

25 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad spännande med en tävling med hemlig vinst! Klart man vill vara med.. =) Förresten, du har en trevlig blogg som jag alltid tittar in på. Trevlig helg och kram från Kristine (som tyvärr inte har någon egen blogg...än)

Dalatorpet sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ullis/Leva på landet sa...

Så kul med tävling. Självklart vill jag vara med. Ska lägga in en länk på en gång.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Monica sa...

Tack jag är gärna med. Hemlig vinst, kan det bli roligare?

Kram Monica

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Klar man vill vara med!
Kom in till mig för jag har också tävling.
Kram Irene

VI PÅ ÅSEN sa...

Å, tävling med hemligt pris! Klart att man måste prova lyckan då :-)

NICOLINAS BONING sa...

Vill bara säga att du ska ha en mysig helg med familjen...själv ska jag och mannen i mitt liv åka 5 mil för att komma till en j-a potatisåker kl.09:00 en
lördagmorgon!!!
Vilken tur jag har som kikade in här just nu när det är tävling;-)
Kramar/Birgitta

Ann-Charlotte sa...

Tjenixen! Klart man vill vara med
;0)
Länken åker upp på min sida, right now babe!
Kramisar o syns imorgon ;0)
Ann-Charlotte

Hemma hos Klara... sa...

Oj vad spännande, vill gärna vara med! Passa på och tävla hos mig också ;)

Ha en skön helg!
Kram Helena

Ann-Charlotte sa...

kul kul kul!!!just us girl then ;0)
Kramisar!
Ann-Charlotte

Stämningsfullt sa...

Åh vad spännande och roligt!
Själklart vill man var med :)
Ha en bra helg!!
Kram!

Nicole sa...

Kul med tävling och spännande med hemlig vinst! Nyfiken!! Jag ska försöka komma ihåg att sätta in en länk då jag gör följande inlägg!
Nu håller jag tummarna...

me and alice sa...

Hej Linda !!!
Klart jag vill vara med och tävla!!!Spännande med en hemlig vinst!!
Kram Susanne

Pink and white dreams sa...

Hej Linda!
Klart att man vill vara med och tävla. Håller tummarna.

Kram Sabi

♥ mamman i huset ♥ sa...

Roligt med en tävling! :)

Ha det gott!

Tantbruns sa...

Spännande...spännande!
Det vill man vara med på:-)
Kramar A

Maria sa...

Smart som man är så svarar man ju på din kommentar under tävlings-inlägget! Haha!
Tack för omtanken, känns bättre nu, men det var några sömnlösa kvällar och nätter då vi oroligt glodde ut genom fönstret. Usch! Nicke Nyfiken människor kan lätt bli för mycket ibland!

Hanna i Det stora grå huset sa...

Oj oj, inte kan jag missa denna heller!!! Såå spännande, undrar vad det är?!!
Länkar i ett sidoinlägg!!!

Kramis

Mjuka sa...

Roligt med tävling!! Vill så gärna vara med!!
Kramar M

Mamma Linda sa...

Jag vill vara med i din tävling. Ett paket i lådan har jag aldrig blivit ledsen av ;-)
Kram på dig

PS ska även försöka få till en länk på min sida om din tävling, men nu vakna mini, lägligt nog :-(DS

Maria sa...

Oh vad spännande med en hemlig vinst, såklart jag vill vara med :-)

Lilla Blanka sa...

Hej Linda!

Fick alldeles med bestämdhet för mig att jag kommenterat detta inlägg..hmm måste haft tillfällig sinnesförvirring ;)

Kram vännen!

Lilla huset på prärien sa...

Tjoho... anmäler mig till tävling! :) Spännande, spännade :)

Kram Jenny

IddeC sa...

Hej,
Jag vill vara med o tävla i sista minuten. Länkar även från min sida.
Trevlig onsdag.
Kram Ingrid

Petra C sa...

Äsch, nu är jag visst 8 minuter sen för att vara med att tävla. Men jag har ju hittat till ytterligare en fin blogg från Dalarna så jag får vara glad för det i alla fall :)