torsdag 25 september 2008

Tävlingen är avgjord!!!!!!

Och så här gick det till för ett par minuter sedan...
Jag gav alla inlägg ett nr uppifrån och ner, räknade bort mitt eget inlägg och en kommentar som inte ingick i tävlingen. Alla lappar med nr på la jag i mitt tråg och rör om














Jag blundar och tar en lapp och känner mig super pirrig precis som om jag själv var med och tävlade :-)















Vecklar ut lappen med en enorm nyfikenhet och ser detta nr














NR 10 går tillbaka till inläggen och räknar... räknar igen för att det absolut inte ska bli fel och vinnaren är
Huset på landet Grattis!!!!!!!!
Tack alla ni för ert deltagande och jag lovar att det snart kommer fler tävlingar det här var super kul!!!

11 kommentarer:

Nicole sa...

Va?? Jag?? Vann?? Oj så glad jag blir!! Sitter här och jobbar och skullle bara kika in på bloggen lite och så ser jag ditt trevliga meddelande! Genast kändes dagen så mycket roligare!
Men så får jag ju lite dåligt samvete, att du ska börja skicka något till Finland...Jag vet ju hur dyrt portot är! Skicka nåt jättelätt! Jag mailar adressen...
Och väntar med spänning!

Petra C sa...

Grattis till huset på landet.

Kom bara på att tänka på en sak angående porto. Posten gav ut rabattfrimärken för en herrans massa år sedan. Finns att köpa på Tradera bl.a. Dessa kan användas mycket fördelaktigt inom hela Norden och avgift för skrymmande ingår! Tänk bara på att i så fall köpa rabattfrimärken utgivna inom rätt årsintervall (kommer inte ihåg på rak arm vilka år som skrymmande-avgiften ingår). Ett litet tips till alla som skickar saker med lite större omfång!

me and alice sa...

Hej Linda!!!
Kul att du ordnar en bloggträff!!
Räkna med mig!!! Kommer gärna!
Såg att du ska gå på Wasabrygg.....
Vi ska också dit. Ses där!!
Kram Susanne

NICOLINAS BONING sa...

Grattis till vinnaren!
Har kikat i ditt inlägg om ALLT som ni har hunnit med redan...som man glömmer bort emellan varven för allt annat som man oxå vill ha gjort:-)
Det är tur att man har tagit bilder under husresans gång så att man kan lugna sitt stressade inre ibland med att man har ju faktiskt redan gjort en hel del!
Kramar/Birgitta

Hagbacken sa...

Hej, hoppas det är ok att komma trots att man just ska stänga bloggen (se min sida)..på bloggträffen, menar jag? Hanna tyckte det,,,lovar inget...men blev lite sugen om det är ok och jag inte börjat jobba då...

Kram Linda

Stämningsfullt sa...

Grattis till vinnaren :)
ha en bra kväll!!
Kram!

Hanna i Det stora grå huset sa...

Typiskt min otur.

Du får väl vänta tills klockan är så mycket som den står på och dra igång den då?! ;) Nä, men nog ska det gå men det kan ju vara lite knepigt i början, det vet jag efter den jag har själv. Jag kan testa och hjälpa dig och funkar det inte så byter vi tillbaka... Ok?

Hoppas att du har et lugnt och skönt! ;)
Kram Hanna

Ann-Charlotte sa...

OK SÅ HAPPY HAPPY WINNER (yea whatever you all suck...) O jäklar dom kan ju läsa det här...hehehe
Nej seriöst grattis till vinnaren!!!!
Jag är inte bitter alls fniss.
Kramisar
Ann-Charlotte

Ann-Charlotte sa...

jag skulle gärna ta tuppen men vi har ingenstans att ha den just nu
:(
Kramisar
Ann-Charlotte

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till vinnaren!

Alltid kul med tävlingar fast man inte vinner.

Kram Ullis

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hallå !
Har du fått igång klockskrället? ;)