torsdag 4 september 2008

Skattjakt, utmärkelse

Idag tänkte jag vara lite duktig och ta dubbelvagnen upp till dagis för att hämta Easton. Herregud vad tänkte jag på... 10 min hade jag på mig det var lite väl optimistiskt och kvavt och varmt var det. Jag kan säga att nog för att jag vet med mig att min form inte är i närheten av det den en gång var så trodde jag inte att jag skulle komma fram till dagis flåsande som jag vet inte vad... ehh behöver nog ta tag i det där som kallas träning.


I går åkte farmor och jag på skattjakt... vi åkte till Pärlan vi hade alsrig varit där och det är nog första gången jag ser 25 pers i kö för att gå in på en loppis?? Jag blev ganska besviken kanske hade jag för höga förväntningar...

Vi åkte till Tulavippan och hoppades på bättre tur.
Farmor shoppade loss, hittade det ena efter det andra.
Själv kände jag mig nöjd med att komma hem med de här:




Jag har fått en till utmärkelse från http://levapalandet.blogspot.com/



Titta vilken söt liten ängel som nu sitter och vakar över mig :-)


Jag har fått och skickat så många utmärkelser den senste tiden att jag inte längre vet vem som fått eller ej så jag väljer den här gången att ge den till er alla där ute!!!!

5 kommentarer:

Ann-Charlotte sa...

Jätte fina grejor!
jag måste ha missat dom sist jag va där hihi. Fast jag tycker att priserna har gått upp även på Tulavippan. Kan ske blir det lite billigare nu till hösten när det inte är så många turister.

Kramisar!!
Ann-Charlotte

Skatan sa...

Kö på loppis känns aldrig riktigt kul...du fick i alla fall med dig några fina saker hem :)

Tack för besöket.

Sov gott,

Anna

Hanna i Det stora grå huset sa...

Ja, Pärlan är det alltid kö till. Har blivit sämre det senaste året tycker jag.

Skriver från min nya lap-top!!!
Natti!

Susanne sa...

Känner igen det där med dubbelvagnen. Jag drar runt den här hemma på landet. Det är TUNGT! :-) Verkar som om de flest loppisar har börjat höja sin priser vart man än bor i landet. Kan vara som ngn skrev att det blir lite lättare att fynda under vinterhalvåret.
Blev så glad för att du skrev att du tyckte att jag var duktig. Själv är jag mest förvirrad än så länge. Du vet man tycker alltid att man kan liiiite bättre.
Kram.
//Susanne

Stämningsfullt sa...

Hej!
SÅ fina köp! Vackra örngott kan man aldrig få för många av!
Kram.