tisdag 23 september 2008

Fyndjakt, vänskap & Felskrivningar

Idag fick jag ett samtal från Hanna med detstoragrahuset hon undrade om jag ville följa med på skattjakt :-)
Det var precis vad jag behövde... kanske skulle jag få göra ett fynd idag, det var ett tag sedan jag hittade ngt som var så där wow.
Jag har ju träffat Hanna vid ett par tillfällen tidigare men vi har inte haft riktigt tid att prata ordentligt men idag var det bara vi (o Wilson) så vi kunde prata en hel del. Hon är riktigt mysig och vi har massor gemensamt på många olika plan. Jag vill påstå att Hanna är lika glad och härlig som hon beskrev mig i sitt inlägg (myser av de fina orden) själv tycker jag att jag är förvirrad och tankspridd. Jag är spontan och låter orden ploppa ur mig i stundens ingivelse... (inte alltid en positiv egenskap... blir en del grodor). Hur som helst känns det som en lyx att få lära känna henne! vet att det kommer bli en hel del loppande och lekstunder framöver :-) och det ser jag verkligen fram emot. Så Hanna när du läser det här så hoppas jag att du vet att jag vill att du ringer så min telefon går varm med förslag och flera turer på stan eller stunder med barnen!!
Jag hittade en del saker, tror det var Hanna med sin optimism som gjorde att det bara fanns saker där :-) bilder på dessa saker får vi ta vid ett annat tillfälle. Jo jag vill bara berätta att om ngn har mailat mig genom att kopiera min mailadress som står till höger så är det inte så att jag är en otrevlig människa som inte svarar utan jag hade råkat stava fel som ni märkt att jag gör allt som oftast i mina inlägg... har alltid för bråttom och oftast ngn som rycker och sliter i byxbenen och vill det ena och det andra så jag har inte tid att dubbelkolla det jag skriver...

min mailadress är således inte dalatopet utan så klart dalatorpet :-)

3 kommentarer:

Ann-Charlotte sa...

hihihi Det låter precis som något jag skulle ha gjort..det är best att jag kollar min mejl hehe
Kramisar
Ann-Charlotte

Nicole sa...

Kul med nya bloggkompisar. Inte fel om de bor i närheten! Och försenade grattiskramar i efterskott!!

Svenska inredningsbloggar sa...

Hej, kan du vara gullig och skriva vad butiken heter och gärna deras tele.nr. är du gullig, tack på förhand kram VIola och ha en skön dag i fina vädret