söndag 13 juli 2008

Små bitar på plats

Med allt som vi har på gång är det svårt att få tid att hinna med alla små projekt som jag känner samlas på hög.

Ett av dessa har jag lyckats få bort från listan. Jag berättade om de små fönstrerna jag hittade så här blev det...













Det blev fint tycker jag.

Ett som jag har haft på min lista länge är att måla det här bordet vitt invändigt men det verkar som jag får vänta till vintern ;-)






















Jag satte på dikten jag köpte på Lavendel och Romantik på ljuset
i lyktan jag har i trappen.





















En annan kul detalj är den här skylten som jag har på vår skjutdörr in till toaletten






















Idag har vi fått en av våra grindar klara JIPPIIII nu ska den bara målas vit. Bilder på vår fina grind kommer inom kort.


Idag kom Philip till oss och han ska vara här i ett par dagar så det blir till att hitta på en massa kul under de här dagarna :-)


Easton släppte inte Philip en sekund utan det skulle lekas med vatten i sandlådan, spela boll, åka Bobbycar ja allt han kunde tänka sig. Han hade så fullt upp att han inte fick ro att sova middag så det var en riktigt trött kille som jag fick isäng vid 19:30 idag.


Idag kommer vi att komma isäng vid hyfsad tid i alla fall TACK o lov för det.

2 kommentarer:

me and alice sa...

Hej Linda!
Men, vad fint ni bor...
Skylten blev toppen på dörren.
Nu vet jag vilket porslin ni samlar. Det är jätte fint.
Kram Susanne
ps. Vi ses snart igen...*fniss*

Anonym sa...

men vad mysigt det ser ut i ert torp.köket var verkligen fint med den vita panelen