fredag 25 juli 2008

Nyss hemkomna från Midnattstravet i Romme, det blev inga stora vinster men jag och Mr W har fått en efterlängtad kväll barnfria :-)

En natt som vi kommer få sova utan att bli väckta betyder så mkt mer än något annat.

I går fick jag hämta en liten leksak



och den är givetvis vit :-) nu är det bara mac datorn som fattas på skrivbordet.

Jag har tjatat om våra grindar nu sitter grinden på baksidan uppe och så här blev det





Vi är mkt nöjda :-)

Vi har grejat lite i köket så jag tänkte visa lite hur det ser ut, inget klart dock känns lite kalt men det ska vi ändra på när vi hittar de saker vi söker.



Tallrikshyllan hittade jag på loppis för en billig penning och den har fått sig en omgång med målarpenseln. Nu ska vi bara fylla den oxå :-)



Den här är en av mina favoriter i köket



Vår lilla hylla fick byta plats med tallrikshyllan och passade bra här.

Zinkhinken jag hittade på loppis funkar som tidningshållare



Vår vedspis, en pärla i köket




Vår kökslampa är en söt gammal lampa jag lyckats lägga vantarna på





och slutligen en bild på vårt köksbord






Jag vill lämna er alla med en bild som får mig att le med hela hjärtat





Sov gott! gott folk

1 kommentar:

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hej Linda!

Nämen vad kul med en ny dalatjej! Vilket underbart hus ni har! Vilken dröm!
Kanonfina bilder du visar, gillar verkligen köksbilderna. Och den där sista bilden, den får nog alla att le... Härlig!

Vad skoj att du gillade vår loppis! :)

Önskar dig en fin ny vecka!
Kram Hanna