måndag 21 juli 2008

100 Besökare!!

Idag hade jag min hundrade besökare :-) Vad kul att så många hittat mitt lilla krypin.
Våra projket hemma består av en herrans massa målande... så välkommen till Mr & Mrs W´s målerifirma ;-)
Hittade en kyrkbänk idag hos Susanne som gissa vad... ska målas. Den är 3,25 lång och ska pryda vår vägg utmed entrésidan kommer bli så läckert!
Har en super lång To-Do List för i morgon vi får se hur mkt våra killar låter oss beta av.
Tröttheten efter många veckors slit börjar ge sig till känna men kul är det och fint blir det!

BTW kan någon berätta för mig hurvida man kan söka bloggar?? än så långe har jag bara hittat till olika ställen via kommentarer eller länkar hos andra.
Tacksam för hjälp

Ha det gott

1 kommentar:

me and alice sa...

Hej Linda!
Hi,hi, var det jobbigt att få upp kyrkbänken. Dom är inte särskilt lättflyttade. Eller hur?
Ja jädrans vilket rensande det varit här.(hallon alltså) Nu har vi ialla fall kokat hallonsaft. Hittade ett så mumsigt recept i nya Lantliv, hallonsaft med vanilj. Den blev jättegod, men det blev bara 2 flaskor. Orkade bara rensa 2 liter,Puh!!
kramis /Susanne