tisdag 22 juli 2008

Efter två pixiböcker med Byggare Bob och en vända av Nicke Nyfiken sussar nu Easton sött uppe i sin säng och vi får lite tid att andas ut. Allt är en fight nu för tiden... allt i från vilken flaska som vällingen ska drickas ur till att borsta tänder mm. Lillebror ligger och tuttar på nappen bredvid mig i soffan. Idag hann vi faktiskt med nästan allt på listan vi hade bara bordet uppe jag inte hann med att kasta på lite färg... än så länge :-).


Nya lantliv ligger och bränner i skötväskan men den vill jag börja bläddra i när jag slappnar av i divanen.


Det roligaste av allt som gjorts idag var att få upp hyllorna i köket och så här blev det.









Jag känner mig riktigt nöjd! Vad tycks??



Tänkte bara visa hur illa det ser ut på vår altan nu


Ni förstår nog varför man vill ligga i och få undan :-)

Här ser ni kyrkbänken jag hittade hos Susanne


Tänk er den vit mot husväggen

Gräsmattan har jag varit tvungen att vattna för första gången på evigheter känns det som ... den tar sig





Även på andra sidan som jag sådde lite senare tar sig och här ser ni vårt lilla äppelträd (Rödluvan)


Nej nu ska jag ta mig ut medans det är ljust och måla på grindarna igen
Kram Mrs w

Inga kommentarer: