tisdag 16 december 2008

Tävlingen är avslutad!!

Vinnaren presenteras under dagen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Linda!!
Tycker mycket om din blogg :-)
Har tänkt på dig så mycket, skulle gärna vilja ses ngt!
Du kan väl, om du har lust, tid & ork skicka ett mail till mig på liselottforsberg@live.se, eller har du kvar mobilnr jag fick av dig?
ha en underbar dag!!
KRAM Liselott (Hampus mamma)

Nicole sa...

Nu har jag missat massor här! Läste om din operation o allt vad du fått genomgå! Men tur i alla fall att det inte hände till jul!
Underbara bilder från omgivningen runt torpet också!
Ha det riktigt bra!

Maria sa...

Spännande!!!
Kul att du tittade in hos mig, svaret på frågan är nej, jag jobbar inte med inredning. Tur är kanske det eftersom alla annan tid kretsar runt olika projekt här hemma. Jobbar som administratör på ett förlag och sitter o designar kalendrar, kul det med!