onsdag 31 december 2008

Tack för tiden som gått!!

Gud vad tiden går fort! Lillebror är 8 månader redan... Storebror är så stor och ibland blir man omkullkastad av hans meningsuppbyggnader... otroligt... det här året har bara rusat förbi.
Jag vill tacka alla er som besöker min blogg och alla er som bloggar som bjuder på inspiration och en inblick i era liv. Ni har gjort tiden sen jag startade bloggen en händelserik och rolig tid. Jag anser mig än vara relativt ny i bloggvärlden så jag vill tacka för det varma mottagandet av er alla som bloggat ett tag.
När man sitter så här och tänker tillbaka så inser man hur mkt som faktiskt har hänt... speciellt här hemma på Torpet. Förstår knappt hur vi hunnit med allt... tiden går ju fort när man har roligt sägs det :-)
Hoppas ni får en härlig kväll med god mat och till er alla vill jag verkligen säga:
TA DET LUGNT MED SMÄLLARE & FYVERKERIER!!!!!!!

Kram till alla er från Familjen W på Torpet!

8 kommentarer:

Nicole sa...

Massor av kramar till dig också och GOTT NYTT ÅR!
Nicole

Ullis/Leva på landet sa...

Visst har det hänt mycket under året. Är ju också ny bloggare detta år.

Vill önska dig ♥GOTT NYTT ÅR♥
Kram Ullis

Lallis - liv och leverne sa...

Gott Nytt år, vännen!
Kram Lallis

Anonym sa...

Gott Nytt År tjejen!!!

mig & alice sa...

Vill önska dig ett riktigt Gott Nytt År!!

Kramar i massor
Melinda

Nettan sa...

Japp mycket har hänt, både roliga,men mest tråkiga & ledsna saker, hoppas det jämnar till sig nästa år ;0).

Önskar dig & de dina ett " Gott Nytt År "....
Kram Nettan

Ann-Catrin sa...

jag vill önska dig ett härligt 2009..
så kul att jag hittta din fina blogg!

kram på dig
A-C

Poppins sa...

Önskar dig och familjen ett gott nytt år!