tisdag 5 augusti 2008

Utan man

Hmm idag är andra dagen som Mr W inte längre är hemma om dagarna och jag ska säga att jag har inte kommit in i rutinerna med dagis, mat, tvätt och båda pojkarna. Vi har ju haft 4 sköna månader tillsammans och nu ska jag fixa allt solo?? Jag far omkring som en virvelvind före kl 14 innan jag ska hämta Easton för att beta av så mkt jag bara kan. Det handlar säkert bara om att komma in i allt :-)
Dagen idag har gått åt att föröska röja i röran som blivit sen vi dragit igång liiiite för mkt på samma gång :-)
Idag blir det timmar till att ta reda på alla våra kläder som ligger huller o buller sen vi rev i garderoben...
Det kliar i mina fingrar att få komma igång och måla våra fina fynd kanske om jag är effektiv under em så att jag inte har en massa att plocka undan ikväll så borde jag kunna dra ett par penseldrag ikväll... En härlig super gammal kista är först ut

Inga kommentarer: