måndag 18 augusti 2008

Regn, Rusk & Brasa?

Idag är det KALLT brrrrr, fryser och känner bara för att krypa ner under täcket i soffan och se på en bra film...mmmm minns inte när vi hade tid för det senast.
Efter den senaste tidens slit har jag fått ont i min axel, skuldra igen. När jag arbetade som bartender fick jag en förslitningsskada som gör sig till känna så fort jag överanstränger mig lite. Tack o lov för Farmor o farfar som hade tid att boka in mig på en behandling och efter det blev jag bjuden på en härlig lunch. Tack för att ni tar hand om oss :-)
Nu värker det lite men det hör ju till och idag ska jag försöka komma i säng tidigt men först kan det faktiskt vara så att vi tänder höstens första brasa :-)
Ta hand om er alla den här tiden är som bäddad för att dra på sig en höstförkylning.

Kram Mrs W

5 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Idag är det inte kul ute. Gick ju knappt att ta sig till bilen utan att vara helt blöt. Skulle också behöva en behandling för mina axlar och ryggen. Här har gubben tänt i pannan.

Ha en bra vecka!
Kramar Ullis

me and alice sa...

Hej Linda!
I dag är i alla fall vädret en aning bättre. Fin servis du ropade in på auktionen, men vilken snålis som ville ha fullt betalt för ramarna...
Hoppas din arm o axel känns bättre. Här är en till som har utsliten axel och arm!
Har inte hunnit med lådorna. Är det ok att vänta några dagar till?
kramis Susanne

NICOLINAS BONING sa...

Jag hade definitivt inte betalat för ramarna även om det sved i hjärtat!
Servisen är jättefin och du får hålla ögonen öppna ifall du springer på fler glas i samma modell:-)
Vilken tur att du har fått behandling för det är inget skönt när man har ont och vill göra mycket,man blir lite hämmad då!
Hoppas brasan värmer dig innan sängen kallar på dig:-)
Kramar/Birgitta

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hallå!

Här är det förkylt. Det kom som ett brev på posten...

Jag vet precis vilken dam du menar med ramarna. Tror jag i alla fall.
jag har råkat ut för henne på en auktion en gång (ja, flera gånger också...)så jag blir arg varje gång jag ser henne... Hahaha!
du frågade väl om hon betalar rätt skatt för det hon säljer? ;)
Kramis Hanna

Susanne sa...

Gamla krigsskador ger sig till känna ibland och lika tråkigt varje gång är det. Har en axel jag dragit ur led 2 ggr. Ibland vill den påminna mig om det och då kan jag inte ligga på den sidan. Konstigt nog så fungerar den bäst när jag tränar mycket. Men jag tränar inte alls så mkt längre som jag borde.
Hoppas du har det bra idag.
Kram
//Susanne