torsdag 27 november 2008

Nu så!

Nu börjar det likna ngt!
Så vad tycker ni??

9 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Tycker att du är jätteduktig. Jag höll också på att krångla något oerhört när jag skulle fixa till min sist. Det var efter det som jag skaffade en testblogg, men man lär sig ju av sina misstag, *s*. Har du sett att jag skickat ett mail till dig. Hade en sak jag undrade över.

Kramar Ullis

Lallis - liv och leverne sa...

Åh gumman!!
Jag har varit iväg idag och såg inte vad du skrivit förrän nu.:(
Ville ju ha funnits som hjälp.
Vet att man får smått panik när det strular till sig.
KRAM sötis.

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Du kan väl ge mig dina bästa bloggtips sen ;) Kram Anna

Ullis/Leva på landet sa...

Trodde nästan att det var från dig. Du saa veta att jag blev otroligt glad. Så mycket fint det låg i. Visar det i mitt nästa inlägg som troligen blir på lördag. Den stora kotten var ju helt underbar. Just nu ligger allt på bänken i köket och jag njuter av att titta på det.

Kram Ullis

Ullis/Leva på landet sa...

De fina sakrena hade jag kunnat vänta på ett bra tag till, men nu är jag så glad att de har kommit. Vet ju hur vi alla har det just nu. Lite för mycket hela tiden.

Kram Ullis

Vit Gladiolus sa...

Du det blir kanonbra! Fint teckensnitt!
Kramsiar

Anonym sa...

Ser jättebra ut! *Imponerad* Men just nu är det nåt strul så allt syns inte på sidan.

Ha en jätteskön helg!

Hanna & Hugo sa...

Men du, vad du kan.. Själv kan jag inget alls om html & ändringar. Det blir ju jätte fint.
Många kramar & trevlig helg önskar jag dig.
/ Maria

Hanna i Det stora grå huset sa...

Det blir ju kanon!

Önskar dig en härlig helg!
Kraaam!