fredag 31 oktober 2008

...

Gissa vad vi gör :-)

7 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Lägger innertak? Eller är jag(som vanligt) helt lost? *s*
Ha en skön kväll, gumman. Kram Lallis

me and alice sa...

River ni mer tak inne?? eller??
kramis Susanne
ps. Trevlig helg på er...

Malmkakan sa...

Jaa, nåt med taket verkar det som. Men du va spännande med Pralin...Jag har ingen aning om när vårat publiceras. Kanske har de ett nummer på gång med tema inredningsbloggar??? De skulle nämligen till Melinda ( mig o alice ) oxå här framöver...

Malmkakan sa...

Förresten hur gick det med bloggträffen? Hade gärna velat komma men tiden ville liksom inte riktigt räcka till denna arbetsvecka...Åhh, herregud vilket snökaos det har varit i natt och idag...då blir man lite feg att ge sig ut på vägarna.

Ullis/Leva på landet sa...

River ni eller sätter ni upp innertak? Förhoppningsvis sätter ni upp i denna vinterkyla. Hoppas att ni hade det bra i går. Tur att jag inte åkte i detta oväder.

Ha en riktigt skön helg!
Kram Ullis

Lilla huset på prärien sa...

Ser ut som om ni river ned allt tak - eller är det att ni sätter upp kanske?

Ha en skön helg!

kram Jenny

Mamma Linda sa...

Jag vet, jag vet ;-)
Får se om vi kommer förbi på söndag och spikar på det andra projektet. Härligt med snön nu va´?
Kram på er.