måndag 27 oktober 2008

Värkande fötter!

uhhh jaha nu sitter man här efter en arbetsdag... jessus det märks att man struttar runt i tofflor hemma för nu dunkar det och värker i fötterna efter alla timmar på fötter.
Speciellt klart är det inte ännu men jag lever efter tron att förvirring är bra för det leder till förändring.
*gäsp*
Jag ser en lista med 68 nya inlägg som jag inte hunnit med att läsa :-( ha tålamod mina vänner jag finns här och kikar runt men jag hinner nog inte kmmentera så mkt de här dagarna då det blir så få timmar vid datorn.

Kram på er alla där ute

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att du hälsade på hos mig! Och ja, vi "pausar" på riktigt och ska tillbaka till arbetslivet senast nästa sommar. Just nu är det grått och blött men vi ser fram emot snön och isen!
Hälsningar, Päivi

Lillstuga sa...

Vi förstår!! Känn absolut ingen press på dig att du måste skriva några kommentarer. Men jag ska erkänna att jag känner precis lika, dåligt samvete när man inte hunnit med sina favoriter.
Så du har börjat arbeta. Hur gammal är din minsta? Är pappan hemma och är pappaledig nu?
Kram Anna

Lallis - liv och leverne sa...

Blåser på fossingarna och önskar dig en fin kväll.
Kram Lallis

Ullis/Leva på landet sa...

Så spännande med nytt jobb. Är ju värst i början innan du blir van. Det var lika många på min lista så det är lika här. Man får ta några i taget. Vill så gärna vara med på torsdagkväll, men jag vet inte riktigt hur jag ska få till det. Är det många som kommer? Måste försöka hitta på något bra övertalningssätt till maken, efterosm jag varit borta så mycket på sista tiden.

Ha en skön vecka!
Kram Ullis

Galleri Hönshuset sa...

Hej. Ibland hinner man bara inte med, har varit lite så här hemma och med mitt bloggande den senaste veckan...men nu så...

Läste om farmor och farfar. Visst är det härligt att dem finns. Vi har mina föräldrar och mannens föräldrar som finns där för alla barn o barnbarn.

Nu åkte mina föräldrar på kryssning med barnbarnen för o hitta på nåt roligt med dem under höstlovet. Och så kommer dem hem med dem om några dagar...( 2,5 timmar enkel resa tar det o åka till dem. )Så vi behöver inte ens hämta dem =). Ha det så gott i höstmörkret. Kram Pirre