lördag 18 oktober 2008

Lugna puckar

Jaha där fick man i natt fick Älsklingen såå klart gå upp med W bara för att ajg skrev om det i går. Hoppas jag slipper i natt. Vi turas ju om den här gången eftersom jag valde att inte amma längre än ca 4 månader. Var livrädd att fastna i det som med storebror.

Idag har vi fart runt en del jag och grabbarna, polarn och kupolen. Jag hatar den där dubbelvagnen vi har... vilket bök det är med denna vagn. Hela vagnen behöver plockas isär för att få plats i bilen och ni kan kanske förstå att man drar sig för att ta sig till mer än ett ställe per dag.

Annars har vi inte mkt news härifrån... Romme mys Linda med familj kom över en sväng. Hennes man ska hjälpa oss att snickra ihop en vedbod så vi planerade lite inför det.

Imorgon ska tomten tas om hand och jag ska storstäda hemma ska bli så skönt.

Peace out för stunden :-)

Kram

4 kommentarer:

Lime sa...

Hoppas du får en solig och fin dag i trädgården imorrn.

Fortsatt trevlig helg!

Lallis - liv och leverne sa...

Det där var nog rekord i svar, eller hur?
*skrattar*
Klart du får lägga till mig.
Jag lägger till dig med. På både bloggkoll och som länk.
Det är BRA med överdrifter. Ibland:)
Kram Lallis

Ann-Charlotte sa...

Ha en finfin trädgårdsstäddag (puh den va svår fniss). Hoppas att ni får sova bra även i fortsättningen..man glömer ju bort hur det där va ;)
Kramisar
Ann-Charlotte

Nicole sa...

Här får vi sällan sova nån natt, så jag vet preeecis hur det känns...Vi kör med tuttflaskan i en kylväska vid sängen =).
Dubbelvagn har vi också, trångt och bökigt, men bra att ha ibland!