onsdag 28 januari 2009

Vimsig mamma

Ngt var fel... jag har glömt ngt.
Den tanken snurrade runt i huvudet hela morgonen.
Först när jag satt på öppna förskolan med en kopp kaffe i handen
slog det mig! Jag skulle vara på BVC för att lillebror skulle äntligen
få sin spruta som han inte kunnat få för att han varit sjuk vid samtliga
inbokade tillfällen.
Snabbt som attan ringde jag dit och kastade mig in i bilen.
Inte ett ljud gjorde han när han fick sprutan det var nog bara jag som var
lite skakis över det hela.
Jag har lite av en sprut fobi så det brukar vara Mr W som tar han om dessa tillfällen.
Jag känner mig stolt över att ha klarat av det!!!

Lille Deville (vår chihuahua) har en svullen köttel i baken... så det blir en ytterligare rolig
utgift på kort tid. Stackars lille vän.

Idag ska jag och Linda (Rommemys) ta hand om oss själv med att gå på Tjejkväll på Aqua Nova.
Ska bli roligt och få ett par timmar utan barn och lära sig ta hand om kroppen.
Lite bubbel sitter ju inte heller fel :-) aaaaahhhhh

Info om denna kväll för er lokalbor kommer i morgon.

Jag har haft ont om tid och känt mig oinspirerad ett tag... men jag känner
att lusten att blogga börjar komma tillbaka.

Nu ska jag kika inte till er och för ovanlighetens skull kanske lämna ett spår :-)

Kram kram

3 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Känner igen den symptomen att man känner på sig att det är något men man kommer inte på vad. Det gick ju bra den här gången och det blev gjort i alla fall. Så härligt det låter med en tjejkväll på aqua nova. Mys ordentligt.

Kram Ullis

Petra C sa...

Vims vims. Så blir det ibland, skönt att du hann dit i tid och grattis till att du klarade dig genom pärsen!
Hoppas du hade en härlig tjejkväll.

Anonym sa...

Virrpanna här med hihi...tror det blir värre när man blivit mamma...