tisdag 28 december 2010

Julen 2010

Jag har inte riktigt fått grepp om hur kameran fungerar med Mac så det får bli bilder från mobilen.


Julklappar under granen











Gissa om barnen satt här & längtade...

Farmor dukade lika fint som alltid






Julgodis blir man sugen på under kvällens gång






Vad fanns då i paketen??


Farfar gav vi ett par Hunter gummistövlar älskar dessa.





Farmor & farfar fick av oss tallrikar & vattenglas från Gysinge (vänstra glasen)





De är handblåsta & underbart vackra.

Farmor fick av oss en bildäckskorg & en kokbok med gamla recept på saft, sylt mm denna finns att köpa på Gysinge för den som är nyfiken.





Farmor fick av oss denna vackra slottsljusstake av Westergaard & Kovacs finns i butiken Bortom Bergen





Faster fick av oss diverse saker till köket, allt i härlig rosa





Inköpta på www.bagarenochkocken.se


Morfar fick av oss denna härliga värmande mössa med kaninpäls





Och dessa lyxiga badbyxor.
Utöver detta fick han en ny morgonrock, ett nytt badlakan & så klart ett klippkort på simhallen :-)





Min älskling fick av mig sina efterlängtade jeans från Adrian Hammond, 2 tröjor från samma märke & 2 härliga tröjor från Ljung.





Jag fick av min älskade man & mina älskade barn




Min efterlängtade kökblandare från freese & Bruno !!!!

Och denna snygga Dualit vattenkokare
Som passar perfekt till brödrosten






& två tallrikar från gysinge som på bilden ovan fick jag av farmor, farfar & faster.

Av morfar fick jag & dessa super knivar





Jag har valt ut ett axplock av paketen och barnen fick en massa diverse roliga leksaker men ngt som mamma lägger beslag på under kvällarna är detta DS sååå kul :-)






Tack min underbara familj för en härlig jul

- Kram Mrs W

Inga kommentarer: