torsdag 23 december 2010

Idag är det dan före D-Day!!!
Allt är klart inför den stora dagen.
Vi firar julafton hemma hos farmor & farfar det har vi gjort nu varje år sedan vi gifte oss.
Ikväll har vi uppesittarkväll hemma hos oss, även det en tradition nu mer.
Då myser vi tillsammans med lek & ett litet mini julbord.
Skinka, ostar & glögg.


Jag åkte till Systembolaget för att inhandla glögg idag för jag hade inte hunnit med det tidigare.
Jag åkte dit till öppning & i min enfald tänkte jag att jag skulle slippa allt folk... Så fel jag hade.
Det var minst 50 pers där innan öppning??? Helt sanslöst men de hade 6 kassor öppna direkt så jag hittade glöggen & betalade snabbt & lämnade direkt.

Nu sprakar brasan hemma, barnen busar i soffan & jag ska dra igång med lite sista städning.

Önskar er alla er otroligt god jul & det kommer måååånga bilder på alla julklappar sen :-)


- Mrs W On The Go

1 kommentar:

Ullis/Leva på landet sa...

Låter som en härlig jul.
Önskar dig en riktigt ♥GOD JUL♥!
Kram Ullis