måndag 23 februari 2009

?

Nu vill jag inte se mer snö!!!!!!
Ohh är så less på vintern nu, vill slippa alla dessa kläder som
ska byltas på!.
På ngt vis skulle jag faktiskt vilja flytta i från Dalarna och hem
till Stockholm om det inte vore för all trängsel.
Vi har ju inte ngt speciellt som gör att vi behöver vara kvar och livet
skulle på många vis vara roligare i en större stad med ett större utbud,
speciellt när man som jag har ambitioner och vill utvecklas.
Vad ska man göra?? Kan man satsa på sig själv när man har familj?
Pendla tidigt, komma hem sent?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Varje gång vi är hos svärmor i Dalarna så längtar jag efter att flytta dit pga att jag saknar snön så mycket. I går när vi kom tillbaka hit till Stockholm efter en Dalahelg så hade det snöat även här. Vi ser tre snögubbar från vårt sovrumsfönster, så du lär inte slippa snön även om du flyttar hit :-)

Anonym sa...

Ja, åh vad jag håller med dig! Jag bor i Gästrikland och vi har också så himla mycket snö så jag tror jag dånar snart... Och det slutar aldrig dimpa ner mer. Drivorna är stora som hus... Nu vill jag har våååååår!!!!

Lallis - liv och leverne sa...

Håller med dig med snön. Barnen har haft sportlov klart här och vi har åkt pulka och haft oss och haft jättekul. Men nu kan den få försvinna;)
Kram Lallis

Ingela la la sa...

Vi har ju nästan aldrig snö... bara grått! Jag längtar oxå efter våren.

Mamma Linda sa...

Va! ni ska väl inte flytta heller???
Snart blir det vår, jag lovar.
Kram på er
Linda

Ullis/Leva på landet sa...

Det har ju i alla fall varit lite sol de senaste dagarna så nu känner man ju lite hopp om att våren är på väg.

Ha en bra helg!
Kram Ullis